| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Já jsem praccovala jako osvč,ale povinnosti i práva byly stejné jako u pracovníků a fin.se mi to vyplatilo mnohem více.Nedostávali jsme stravenky,ale cca 70 kč jsem fakturovala navíc za každý den jakože to stravné,dovoleniu když jsem měla,tak jsem taky normoš fakturovala,nemocná jsem nebyla,ale ta se taky jinak proplácela jakoby pracovník tam byl,byl totakový švarz sysstém,ale mě to vyhovovalo,už tenkrát jsem měsíčně fakturovala minim.kolem 17 táců.Prachy jsme dostávali propláceny n ruku,takže když jsem přišla za svou účetní kvůli dan.pořiznání,mělo torychlý a jednoduchý průběh:řekla mi,že jestli mi propláceli prachy na ruku,že nemusím přiznávat nic nebo jen nějaké minimum,aby se vlk nažral a koza zůstala celá.Tak jsem samozřejmě nějaké příjmy uvedla,ale tak,abych nemusela danit.
Odpočet na děti si vždy uplatnoval manžel.A ještě jsem tenkrát měla služ.mobil a auto k disp.,byla to manag.funkce a byli jsme všichni spokojeni.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.