Přidat odpověď
Koupila jsem manželovi jako dárek k narozeninám přes internet mobilní telefon, je to už víc jak 14 dní, takže jen tak ho vrátit nemůžu. Problém spočívá v tom, že telefon neustále hlásí, že "chybí sim", přestože simka je vložena správně a zkoušeli jsme jich tam dát několik (a všechny v jiném telefoně fungují). Psala jsem prodejci, co se stalo a ptala jsem se, jak postupovat, telefon bychom si rádi nechali, pokud se podaří závadu odstranit. Prodejce zatím neodpověděl (psala jsem teda včera, tak snad ještě odpoví). Údajně je možné nechat si telefon kdekoliv opravit zdarma, když je ještě v záruce. Nebo je potřeba zaslat ho prodejci zpátky k reklamaci? To se mi popravdě moc nechce - platit ještě za poštovné. Nebo neví někdo, čím to může být? Mně hlásil telefon, že chybí sim karta, když jsem ji měla špatně vloženou, ale tady je vložená opravdu správně, je to obyčejná Nokie, nic světoborného.
Předchozí