Přidat odpověď
zápis je za 2 dny!!! tak honem relevantní informace!
MOhylka se navenek jeví dobře, a mnozí jsou tam spokojeni, my také, nicméně s výhradami - syn má ADD, nižší soc. IQ, emočně labilní.
Vždy jde o lidi, na koho zrovna narazíte. Je třeba se informovat rodičů na zkušenosti s konkr. učitelkami, které 1. třídy budou mít (Sloupová, Jiránková).
Pro dítě s afáziií doporučuji rozhodně tu druhou, sama má dítě s jistým znevýhodněním, a proto je snad schopná empatie.
Dcera chodí s podobným chlapcem do 1.třídy, takže vím, že "plave" v angličtině. Třídní je trošku starší, asi 50-nice, spíše akurátní, nicméně "normální".
Nemá dle mého názoru tolik zkušeností (jako ostatně většina takových) s těmito handicapy, a tudíž i potřebným přístupem.
Obecně je třeba vyjednávání, komunikace, vysvětlování, komunikace ze strany školy vázne (institut poznámek - nechápu). Celkový přístup školy - hodnotí se spíše rovnostářsky, ale ofic.papíry, dle nichž vzniká nárok na idniv.hodnocení a přístup, snad zohlední na konci klas.období - DOUFÁM (je před vysvědčením).
Ředitelka je báječná ženská, která chce, aby děti měly školu rády - dle toho to dělá. je i vých.poradkyní, takže rozhovor s ní je vždy ok * otázka je, zda se něco změní u podřízených...? (malý prof.kolektiv)
rodinné prostředí to je,ale život školy je spíše rušný = pořád se tam něco děje a klasického učení tam na vkus některých rodičů není tolik času. Je to otázka přístupu - děti se tu učí spíš zážitkově,na výletech, při projektech...podle mě je to tak lepší.
Ale moje známá z tohoto důvodu naopak přešla se synem na těžce prestižní, jazykovou, na výkony orientovanou (obecní) školu.
My máme problém s angličtinářkou u syna - bere dle jednoho metru, padni komu padni - a to je nedobré. Neumí s ním vyjít, asi jí leze na nervy. Pak to vše zase nám, logicky. Jdeme to tam vyjednávat, aby zohlednila ind.dispozice syna s poruchou pozornosti. Držte nám palce, prosím. Díky a hodně štěstí i Vám.
Předchozí