Přidat odpověď
Chtěla bych propojit "vzdělávání" v předškolních třídách školek a nároky první třídy tak, aby z toho nikdo - ani rodiče, ani učitelky a v neposlední řadě děti - nemusel mít ujímání jak to bude ŠÍLENĚ NÁROČNÉ a nemusely se dávat ty spousty odkladů "aby nebyl ten kdo je mladší znevýhodněný....". (Btw. souhlasím s Mickey jenž v předchozí diskusi psal, že stejně nikdy nebudou všechny děti sociálně ani vědomostně na stejné startovní čáře, ovšem to nevylučuje právě tuhle pozvolnou rozehru a odstranění těch tlaků na výkon - viz čtyřka za nepřeskočení švihadla, dvouhodinové úkoly a jiné nepochopitelnosti co se tu dočítám že učitelky v první třídě mají tendenci dělat).
Pak bych ještě udělala něco s těmi zoufalými maturitami, nejspíš bych pověsila za žebro do průvanu toho, kdo se v nich 10 let nimral a jak vidno nic kloudného nevynimral. Tolik ztraceného času, peněz, úroveň stále vzbuzuje pochyby a efekt pro přijetí na VŠ nula.
Předchozí