Přidat odpověď
zadasila bych se o zajímavější vyučování, jenže to ve 30 dětech nejdem taky to dost dobře njede když je z toho polovina dětí absolutně bez zájmu o cokoliv, takže rozděklení dětí podle schopností, neberte to jako elitářství, já prostě nemám ráda inkluzi, ale naopak jsme na vlastní děti ocenila částečnou separaci, nebýt toho, plávali by se v normální výuce a neměli by šanci se rozvíjet jako se dělo (v případě můadšího ještě děje) a je nesmysl oddělit ty děti případně až po 5. třídě. aůe hned, třeba hned po 2. nebo 3. třídě, aby ti rchlí nemuseli čekat na pomalejší a ti pomalejší nebyli ve stresu z toho, že jim ostatní utíkají
taky bych podpořila zájem dětí o učení tím, že by se konala nejen okresní kola olymůpiád, ale pro všechny by byla i kola krajská a celostátní. i malí mají zájem o ocenění a potřebují motivaci pro další snahu
zrušila bych odpolední pracovky podobný hodiny, dy děti jen čekají, až to skončí a učitel taky, zrušila bych povinný hlídání deváťáků, jestli majípodepsaný konec vyučování o 1/4 hodiny dřív nebo ne, je jim 16 a hlídáme je každou minutu, pokud by někdo svý dítě pohlídat potřeboval, ať to nahlásí, ale proč všechny?
zrušila bych nultou hodinu
zavedla bych místo otravných hodin výchovy k občanství (což není občanská nauka, toto je navíc) víc hodin toho, co děti zajímá, ve Švédsku si od 7. třídy volí částečně své předměty, podle zájmu, mají něco povinně, a něco na výběr, to se mi líbí
a bylo by toho mnohem víc, samozřejmostí je víc pravomocí učitelům, ne zrovna fyzický trest, ale třeba nějakou veřejně prospěšnou práci pod kontrolou škol níka těm, kdo jen zlobí
a taky ten plat, ale to je snad jasná věc
Předchozí