Přidat odpověď
Modrinko, souhlas. Cizí jazyk formou kroužku v útlém věku neznamená nic, rozdíl by byla například cizojazycna i dvoujazycna školka.
Moje zkušenost potvrzuje, co píšeš, dcera s půl rokem intenzívní aj v druhé třídě v rozrazovacich testech dopadla mnohem lépe než děti, co ji dělaly od čtyř let dvakrát týdně, a podobné příběhy vidím všude kolem. Naučit se barvičky, zvířátka a písničky je fajn, ale význam to má velmi omezený Znám to z více stran. Jako bývalá učitelka aj v kursech pro předškolní děti, podle dobré a zavedené metodiky, na hospitacich chvalena, ale jasně vnimajici omezení takových kroužků. Jako matka dvoujazycnych dětí, které svůj druhý jazyk nasavaly přirozeným způsobem, ale až jako druhý. A zároveň tytéž děti prošly výukou cizích jazyků v kroužku a/nebo ve škole.
Předchozí