Ahojky všem!
![~:-D](/g/s/1.gif)
Irčo: ani nevíš jak mě tvá slova povzbudila
![~6~](/g/s/35.gif)
.
Já prostě jako matka vím, že na školu má a další rok hraní ve školce?
Nesmysl. On se potřebuje vzdělávat, aby šel kupředu.
Už víc odborníků řeklo, že on má myšlení 8-letého. A jít do školy pak ještě
o rok starší a to do první třídy? To fakt ne... Ona ta poradne teda dala závěr: do školy v normálním termínu (ne odklad), ale musela říct mi k té řeči.. to a to.
Řeč: ano, makám na tom od 4 a půl let. To jsem i brečela, protože než to vysoukal... Mluvil moc...obr slovní zásoba, ale řečidla to nezvládala.
![~a~](/g/s/26.gif)
Teď už to dokáže nějak vše říc, ale ta výslovnost.. Na té ale pracujeme s tou logo a doma. Věřím, že je hafo času a že to prostě bude tak-jak řekla.
![~d~](/g/s/29.gif)
Nebude mu to bránit ve vzdělávání-tak ho to naučíme.
K té tužce.. Zrovna to včera řešila maminka s učitelkou a učitelka jí řekla.
Buďte klidná...naše děti jednou stejně budou vše psát na PC.
![~;)](/g/s/2.gif)
M. má jemnou motoriku prý výbornou. Tužku ve 3 už držel jako dospělák..
A T. ve 3 a půl? Drží to jako prase kost.
![~t~](/g/s/20.gif)
Po upozornění ji chytí lip, ale vidím, že je to stejně nějak špatně a nedokážu
mu to nějak upravit...
![~d~](/g/s/29.gif)
M. jsem to nějak ani neučila. On to prostě nějak pochopil sám...
![~d~](/g/s/29.gif)
A k tomu pohybu. Přesně.. On když se M. učil chodit. To bylo pádů.
![~l~](/g/s/13.gif)
Prostě takové nemehlo od prvních krůčků.
Tomášek na to šel úplně jinak. Bylo vidět-jaký je to strašný rozdíl.
A je prostě T. úplně jiný pohybově než M.
U M. mám vždy pocit, když utíká, že snad spadne. U Tomáška jsme klidná. Prostě běhá jinak..
![~:-D](/g/s/1.gif)
Slovo-zakopne o vlastní nohu-to je přesné..
![~R^](/g/s/10.gif)
Dnes jsem ho zkoušela jak skáče M. po jedné noze.. Po pravé mi doskáče daleko.
Po levé je to horší.. To prostě plynulé není a tu rovnováhu fakt dokonale neudrží.
Přeskakuje čáru po jedné noze i snožmo dopředu i dozadu-dobře.
Ve školce mi řekla učitelka, že když děti začnou padat, tak M. je první.
Takže to mě fakt došlo, že něco není o.k. a hned jsem hledala nějaké to cvičení.
M. jsem to podala tak, že v pondělí bude mít dvoje. Ráno se školkou a odpoledne to co jsem mu zařídila a že to bude skvělé. Že bude líp držet rovnováhu-když do něj někdo vrazí a jen tak pak nespadne, že se mu bude líp běhat, atd. atd. Podala jsem to tak, že se těší!!
![~m~](/g/s/14.gif)
Tak věřím, že to nějak zlepšíme, ale vím, že to opravdu nikdy atlet nebude
![~6~](/g/s/35.gif)
.
Přesně jak píšeš-nemá to od přírody. I učitelka řekla-jen to vylepšit. On je vědátor a né sportovec
![~t~](/g/s/20.gif)
Já si sama pamatuji, že když se skákalo přes kozu, tak jsem na ní zůstala sedět
![~t~](/g/s/20.gif)
.
A když se dělal kotrmelec-tak jsem dostala na krk ze sádry takový ten límec a od té doby jsem kotrmelce už nemusela dělat.
![~;)](/g/s/2.gif)
A k té logo.
Jo... tak vaše logo funguje asi stejně.. Také nám to fotí.. Lepí nám to do sešitu.
A razítkuje..Máme na jedné stránce: Č..tam razítko kočky a má dělat či či či, pak razítko Š- mašinky-šššš, Ž- letadla: bžžžž.
Na další stránce máme cvrčka-C, hada-sss, Z-včely nebo mouchy-bzzzzz.. Tam jsme nyní skončili.. Ona říkala, že z toho se pak pokračuje na tu výslovnost. Tak uvidíme.
Dala nám tam ale ještě stránku na to L. Obrázky: to je lampa, to je lano, to je lev.. No.. Mně se ale zdá je L perfektní.. Vždy bylo. Už jako malý říkal, že che na nočník: já chci LULU...
![~:-D](/g/s/1.gif)
Ale ona má lepší uši a tak ví-proč mu to dává
![~;)](/g/s/2.gif)
Tak uvidíme.. Další logo máme 11.2. Věřím, že to nějak stihneme...