Jo, to já chápu, ale já se nemůžu dostat ani na to webové rozhraní...
Jistě že tam zavolám, ale až přes poledne přijde muž domů a pohlídá dítě, jinak mi tu do toho bude ječet a brát telefon s tím, že on chce taky haló...
Do té doby si to tu zkouším sama, mám pocit, že až tak blbá být nemůžu
Proč to mám tak, nevím, před x lety jsme si tu službu pořídili a tak jsme to dostali a teď nám vyměnili router za router... Taky už jsem uvažovala, že se na to vykašlu a koupím prostě nový modem i s routerem.
Oni po 10ti dnech telefonických konzultací zatím zvládli jen poslat ten nový router, bez jakýchkoli dalších instrukcí. Prostě ho zapojuju stejně, jako byl zapojený ten "starý", než to přestalo před 10ti dny fungovat a ono nic...
Jak ho uvidím, tak už wifi nastavím, ale zatím nic.
Ted jsem dle manuálu z netu zkusila teda odpojit všechna zařízení současně a znovu vše zapnout, ale furt nic.