Přidat odpověď
Díky za zkušenost, tohle dost aktuálně řeším. Já neříkám, že by neměli mluvit o barvách, opravdu se může stát, že některé tříleté dítě je nezná, ale ne aby to bylo nějaké základní učivo. Protože už nějakou dobu dost řeším školky, tak musím říct, že jsem dost šokovaná koncepcí, systémem, přístupem a hlavně mně přijde líto, že je to opravdu plýtvání dětským potenciálem. Určitě bych nechtěla, aby se školka proměnila v základku, ale mrzí mě, že u těchto malých lidiček, kteří dokáží všechno dělat s ohromným zápalem a zájmem, se náplň školky smrskne na hřiště, hernu, pár básniček a písniček a sem tam nějaký výkres. A promiňte, ale aby "učivem" pro tříleté ve školce bylo poznávání základních barev, tvarů a počítání do pěti, to mně připadá jako hodně smutný obrázek.
Předchozí