Anett...ale pak je na rodici, aby diteti vybral to co mu vyhovuje...ja si myslim ze vyber je a ja osobne na nasi statni skolku nedam dopustit. A to me starsi dite chodilo do nemecke skolky a skoly /az do druhe tridy, stejne jako mala ted v cechach/.
Tudiz porovnavam SVE dve deti v ceskem a nemeckem zarizeni.
Ja si osobne myslim, ze kdyz chce dite ve 4 cist a psat, at si to dela, nase se s tim take seznamila, ale radsi se venovala jine cinnosti a ja byla rada, ze to co dela ve skolce ji vyhovuje /rada tvori a maluje a ve skolce si i rada hrala/.
A taky si nemyslim, ze by byla nejak pozadu a nepremyslim ani o tom, co se mohla jeste v jejich 4 letech bez problemu naucit. Kazde dite je jine. Ja mam sve dite zamerene jinak a taky mi nevadi, ze ve skolce nemeli technicky krouzek /vzdyt muzu nejaky sehnat sama/. Mezi 4-5 rokem si me dite samo naslo ve skrini technicke soucastky, kabely, zastrcky a propojilo svou videokameru s televizi, nainstalovalo videokameru tak, ze videlo nas /byli jsme kazdy v jine mistnosti a tak umisteni nebylo lehke/ a spokojene pozorovalo co delame. Nikdy jsem doma nic podobneho nedelali. Tento technicky zajem vykazuje od te doby casteji
![~d~](/g/s/29.gif)
....
Takze kdyz dite projevi zajem, zaridim nejaky krouzek. Stejne tak bych postupovala, pokud by me dite projevilo abnormalni zajem v tomto veku o matematiku ci cteni. Bud bych se poohlidla po jine skolce, nebo se ji snazila rozvijet mimo skolku.
Proste je to jen na detech a nas rodicich, na nasi volbe. Stezovat si na to ze se mi nelibi ma skolka, netreba