Přidat odpověď
Žženo, ne, to si nerozumíme, já si právě vůbec nenamlouvám, že by školka nějaký vzdělávací efekt měla. Pro mě to prostě není vzdělávací zařízení a nespoléhala bych na to, že se tam mé dítě něco zásadního naučí. Já bych chtěla narovinu přiznat, že to je prostě zařízení opatrovací, možná s výjimkou předškolních ročníků.
Souhlasím přesně s tvým shrnutím, že naše školství neumí vycházet vstříc individuálním potřebám dětí. Předškolní děti podle mě většinou žádné státní vzdělávací zařízení ani nepotřebují, max. děti, které jsou z nějakého důvodu hendikepované pro nástup do první třídy (zdravotní problém, jiný rodný jazyk, jiná kultura apod.). Základní škola by pak měla umět reagovat na to, že přijdou prvňáčci s různou úrovní zralosti i znalostí a dovedností.
Předchozí