Zdravím, prosím, zda mi můžete stručně sdělit svůj názor nebo nějaké nápady, myšlenky k tématu: "Výhody a nevýhody sociálního paradigmatu „vada-postižení-handicap“ z pedagogického hlediska" Konkrétně nemám naprosto žádnou představu o výhodách pro handicapovaného žáka (2. st. ZŠ) ve školním prostředí. Nechci rozpoutat žádné vášně; upřímně řečeno, jedná se o moji prezentaci ze speciální pedagogiky a nevím, jak to téma uchopit. Předem díky za případné příspěvky.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.