Přidat odpověď
Chtělo by to přesně zjistit, kdo a co.
Banky jsou někdy pěkní podrazáci. Občas si přivydělávám jako Mystery Shopper, utajený zákazník. Kontroluju prodejny, služby, jestli jsou poskytovány tak, jak poskytovány býti mají, jestli je v prodejnách čisto, není shnilé zboží, je ochotný a vstřícný personál. Kontrolovali jsme i banky. U ČSAS bylo jasně vidět, že vedení, které kontrolu zadalo, nezná ani směrnice, které mají pracovníci dodržovat. Měla jsem vystupovat jako zájemce o úvěr ve výši cca 100- a více tisíc. Měla jsem dostat pouze obecné informace a neměla jsem být identifikována. Leč informace jsem mohla dostat POUZE po identifikaci a nahlédnutí do bankovního registru! Přestože jsme jako MS okamžitě na rozpor upozornili, měli jsme kontroly dodělat podle plánu. To se lehko řekne, hůř dělá, protože PC-systémy jsou on-line a vysvětlujte na druhé pobočce, proč se ptáte, když oni při nahlédnutí do systému vidí, že jste se před dvěma hodinami ptali na jiné pobočce téže banky na přesně totéž. Takže se mi do záznamu v rejstříku dostal záznam, že jsem měla asi 6x zájem o úvěr. Registr uvádí, že jsem se ptala a taky asi fakt, že úvěr nebyl realizován, ale už bohužel neuvádí DŮVOD, PROČ nebyl úvěr realizován. Jestli to byla moje neschopnost splácet nebo jestli jsem si nakonec peníze opatřila jinak a JÁ jsem úvěr nakonec sama čerpat nechtěla. O cca rok později jsem žádala o hypotéku a kvůli tomuto jsem ji NEDOSTALA! Naštěstí Liška měla pochopení a dali mi překlenovací úvěr půl mega za rozumných podmínek, byť na účtu stavebního spoření bylo celých a převratných 635,- Kč.
Od této doby a ještě pro jiný důvod mi dneska celá slavná Česká spořitelna a.s. může laskavě políbit šos a nesmí mi do baráku, ani kdyby její produkty byly zadarmo.
Předchozí