Lendul, myslím že je pro něj spouštěč přestávka. Nemám zkušenost s autistou na druhém stupni jako asistent, ale s páťákem a tomu jsem udělala rozvrh na jednotlivé dny kde měl od příchodu do školy napsáno co bude dělat a s kým,
8:35 příchod připravit na ČJ
WC
odevzdat DÚ
hra s kamarády
8:00 ČJ učitelka Alexandra Vomáčková asistentka Petronela Vopršálková
8:45-8:55 uklidit ČJ, připravit M, WC relaxace na míči
8:55 M učitelka Alexandra Vomáčková asistentka Petronela Vopršálková
9:40-10:00 Uklidit M, svačina, WC, hra se spolužáky, WC
10:00- 10:45 AJ učitelka Břetislava Čepičková asistentka Petronela Vopršálková
10:45-10:55 uklidit AJ, WC, zkontrolovat květiny připravit na PČ
10:55 VL učitelka Alexandra Vomáčková asistentka Petronela Vopršálková
atd. to na každý den. Podrobněji než co bude při hodině potřeboval vědět co s časem o přestávce, ten byl pro něj neuchopitelný. když měl nejistotu byl nervózní
a byl problém. tohle nu to dost usnadnilo a když nevěděl stačilo říct Pepčo co máš dělat? Nevím, Tak si to přečti.
Na druhém stupni jsou vesměs nejhorší přestávky, přechází se do učeben, je ve větším kolektivu, který je navíc namíchaný ze všech tříd Jsou tam děti co ho neznají od první. Nová asistentka má víc práce o přestávce než já. Je starší všem začala puberta je to prostě jiné, ale struktura by jistě pomohla i Zakladatelky případu on je naví asperg, mělo by možná smysl sním víc probrat co on vidí jako problém, co ho rozčiluje a možná by sám přišel na řešení
![~d~](/g/s/29.gif)
Zakladatelka by měla zajít do školy a v klidu říct, že má syn problém a jak to vidí učitelka a asistentka. Ono to klidně může být tak, že se děti o přestávce baví tím kdo dřív vytočí Emila. I to by mě nepřekvapilo. Děti jsou totiž dost velký provokatéři a poťouchlíci a můžou se i bavit tím, jak pak úča s asistentkou neví co s tím.