Přidat odpověď
Marťo, přesně jak píšeš (jen teda ve třídě jich je, myslím, 30)...chvíli si zvykal (nikoho tam neznal), ale teď je vážně spokojenej, včera se vrátil z lyžáku a zítra už mají atletický závody.
Erži - tak vůbec nedělají projekty atd.?? To zase u nás jo. Samostatně i ve skupinkách (cca po dvou až třech). Jinak jsem vzhledem k časovému vytížení (řada dětí dělá kromě atletiky i jiný sport, takže věřím, že když je "jejich" sezóna, moc toho ve školních lavicích nepobudou) fakt vděčná za informace na třídním internetu: "tolikáteho a tolikátého si napíšeme opakování ze str. XX až YY", kdo zrovna není ve škole, dostane náhradní termín. Když se jim jednou stalo, že obrovská část třídy pohořela na písemce, dostali možnost opravy ti, kteří měli trojku a hůř, ovšem tu horší známku jim samozřejmě počítala taky.
A co hodně oceňuju, je schopnost učitelů komunikovat mailem, takže když dítě chybí, obratem se dá zjistit, co se dělo, protože řada dětí není z extra blízkého okolí, takže půjčování sešitů lze obtížně realizovat. Navíc, když je nějaký žák delší dobu plánovaně mimo, dají mu z hlavních předmětů práci dopředu s sebou (to máme vyzkoušeno z dovolené). Ale je fakt,že tady asi z části panuje systém, který znají třeba studenti ze sportovního gymplu, kde má leckdo individuál.
Předchozí