Mám taky jednoho nestandartního žáka- má dysgrafii a dyslexii poruchu pozornosti. Nedokáže se soustředit. Zato dokáže ve škole sedět a věnovat se činnosti kterou si vymyslí a nevnímá okolí. Zatím se mi zdá, že známkám nepřikládá moc váhu. Školu bere pouze jako nepříjemnou činnost, kterou musí přežít. Jen se nedokážu srovnat s tím, že ve škole máme pouze 5 známek a u těch slabších ve vyšších třídách jsou rádi když některé písemky zvládnou na 3. Nedovedu si představit tu motivaci pro dítě, že ať se snaží sebevíc a rozhodně víc než jedničkáři tak ohodnocení má většinou nejhorší.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.