Přidat odpověď
Dáváte nebo dávali jste dítě s dys- poruchami na nápravy jako na kroužek? Třeba ve škole?
Na škole, kde jsem učila, takový kroužek byl, ale zájem byl dost slabý. U nás ve škole to funguje jako neplacená hodina, tak tam pár dětí chodí. Ale jinak tady v okolí nikde nic takového není, i když těch dětí s poruchami je dost.
Tušíte, proč to tak je?
Jinak jsem dělala průzkum tady v okolí kvůli své závěrečné práci konkrétně na dyskalkulii a zjišťovala, jak učitelky prvního stupně znají a pracují s materiály na dyskalkulii a většina o nich nemá ani páru, aktivně je používá opravdu minimum, takže v běžném vyučování to nebude pro tyhle děti žádná sláva.
A že by s nimi většina rodičů nějak víc pracovala doma se mi nezdá. Myslím na nápravách, ne na učení jako takovém, to vím, že právě dá hodně zabrat vůbec udržet krok a zvládat běžné požadavky, takže na nějakou práci navíc už asi nezbývá energie a čas....
Ráda bych se nápravám těchto potíží věnovala víc, ale právě mě zajímá, kde je zakopaný pes, jestli v tom, že se za to platí nebo jinde?
Jo a byla jsem i v PPP a tam mají naplněný jeden kurz pro předškoláky a pak tři nebo čtyři děti z druhého stupně, co chodí už několikátý rok, ale jinak taky o nápravy není zájem.
Tak si pořád lámu hlavu proč.
Dík za vaše zkušenosti.
Předchozí