Jentak - vidím to stejně, i to ostatní má svůj smysl a svoje místo...navíc, řešit tohle u prvňáčka mi přijde trochu zvláštní...myslím, že v první třídě by nemělo jít ani tak o to, nacpat do dětí co nejvíc vědomostí a učení, jako spíš o to, aby si zvykly na nový režim, na jiný styl práce, víc se osamostatnily...a taky o to, aby jim to vzdělávání někdo hned na začátku neznechutil nudným drilem....Můj syn půjde taky v září do první třídy a určitě nebudu řešit, jak jsou daleko v písance děti v jiné škole...pokud bude syn chtít, tak ho klidně naučím i něco navíc, než co zrovna po nich budou chtít...a jestli budou podnikat různé zajímavé akce, tak z toho budu mít radost s ním
, však i na těch akcích se může naučit leccos zajímavého, co se mu bude později hodit, i když to nebude třeba zrovna to, co mají ten den v rozvrhu, no...