Buchli,
dík za tvoje příspěvky. Vidím to podobně, ale zas pana učitele neznáme, třeba ty hranice vůči sobě takhle sám nastavil a nevadí mu to.
Každopádně jedenáctileté dítě už by mělo rozpoznat, co je přes čáru a co ještě ne ... a pokud už si legraci z učitele dělat chce, mělo by odevzdat úkol v co nejlepší kvalitě. Písmo mi nijak zvlášť úhledné nepřijde a to psaní tužkou mi k tak velkému dítěti taky nejde - njn. lehce pak může pan Smith používat fialovou propisku, protože při opravě je třeba kontrastu, čehož by asi v textu psaném modrou propiskou těžko dosáhl.
Spokojit se s tím, že úkol byl splněn, tak o co jde, je celkem málo. Dcera Aidy si třeba v restauraci dá jídlo, které dobře chutná a ještě i hezky vypadá a ne jen nějakou hmotu splňující výživové hodnoty a zažene jí to hlad a nebo se ráda obléká, takže kalhoty si vybírá podle toho, aby jí seděly a slušely a ne aby byla jen oblečená a nebylo jí zima ... mám prostě pocit, že do toho úkolu mohla dát ještě "něco" víc, když už si dala práci s tím si do učitele rýpnout.