Přidat odpověď
Uvedu ještě názorný příklad (trochu upravený, samozřejmě). Jsi švadlena, opravdu dobrá švadlena. Šiješ pro spoustu známých a zákazníků z ulice. Ceny máš stejné jako ostatní, ale služba je kvalitnější. A Tvoji bohatí příbuzní si chodí šít šaty schválně ke konkurenci, protože si spočítali, že na jedněch šatech máš 1000 Kč zisk, to je 5 x šaty do roka, no to máme 5000. Oni nechtějí slevu, oni Ti prostě nechtějí dát vydělat, protože... (nevím proč, ale je to tak). přitom máš zákazníky z řad přátel nebo stálé zákazníky, kteří by si tu službu mohli také koupit jinde, ale ze známosti chodí k Tobě, prostě proto, že jsou známí a chtějí Ti dát vydělat (a ne anonymovi od konkurence). Služba je kvalitní, stejná jako jinde, oni ví, že se zákazníci blbě shánějí a těch 5 tisíc by Ti celkem vytrhlo trn z paty, ale prostě Ti vydělat nedají. tak neříkej, že by tě to minimálně nenaštvalo...
Předchozí