Přidat odpověď
jestli je děcko schopný předběhnout o tak strašně moc, asi byl nějaký důvod, proč to předběhnutí skočilo zpátky, a práývě u holčiček se stává, že nechtějí vyčnívat, chtějí se začlenit, hrát si s ostatníma a nebýt vidět, takže nerozpoznané naším systémem školství ubíjí svou inteligenci.
no a pak je jasný, že nestačí postřehnout, kdy už se začít zase zajímat o svěk a jak to vlastně udělat, to netuší, ani kdyby si všimly.
takže to prosviští kolem nich, najednou cítí, že jsou mimo, ale neumí s tím nic udělat a co je nejjednodušší? vykašlat se na to
takže skončí přesně tak, jak to popisuješ
kdyby to byl kluk, možná by svou inteligenci zaměřil do agresivity, možná do šikany, možná by jen opravdu hodně otravoval ve škole, vyrušoval, zlobil
v tomto se holky a kluci liší
onteligentní může být i absolutně nevzdělaný člověk, a za tu svou nevdělanost a tím pádem druhotnou hloupost vděčí škole, nikomu jinýmu, ta to měla poznat a začít rozvíjet. Rodiče jsou v tom většinou nevinně, nemají srovnání, nemají vzdělání, nemají jak poznat, že je jejich dítě nadané
a ono s pocitem, že mu třeba nidko nerozumí, dopadne právě dost špatně - to je bohužel častější než si kdo myslí
no a k tomu původnímu - netroufla bych si ani po hodině povídání si s někým, koho jsme od dětství neviděla, tipnout, jak na tom je s inteligencí, introvert s tebou nebude mluvit nijak rozumně, životem zklamaný člověk taky ne, člověk nemocný nebo který má potíže, doma, kdekoliv, taky ne, nechce se ti svěřit, co ho trápí, možná to ani neumí a neuvědomuje si, ale může mluvit oprravdu "o ničem", z toho nic nepoznáš
Předchozí