| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

1) Myslíte si, že klesá kvalita/náročnost vysokých škol vzhledem k tomu, že je dnes vystuduje více lidí?

Ja myslim, ze kvalita klesa. Ale nemyslim si to na zaklade toho, ze nyni vystuduji vice lidi - to je dle meho tim, ze lide maji tu moznost jit studovat, at jiz part time nebo dalkove, muzou si vzit na studium pujcku nebo jit studovat treba az v duchodu. Proste je vice moznosti, proto studuje vice lidi, ne proto, ze by ted byli lide chytrejsi.


2) Máte vy sami VŠ?

Prave VS dodelavam. Proc si myslim, ze klesa kvalita? Protoze si o sobe nemyslim, ze jsem kdo vi jak chytra, a presto mam hodne slusne vysledky. Vidim kolem sebe, jak hodne vysledku zalezi na stesti, mit dobreho ucitele nebo dostat dobrou otazku u zkousek, ne na schopnosti ci inteligenci studujiciho. Skola, zvlaste ta vysoka, by mela naucit cloveka samostatne a kriticky uvazovat, mela by ho naucit zakladu vyzkumu a psani. Ovsem vice a vice vidim, ze hodne lidi, co maji VS, se sice umi nabiflovat kvanto informaci, ale tim to konci. Ja sama si to o sobe myslim ~;), proto jsem celkem zklamana, ze jsem to zjistila az temer na konci studia, prijde mi, jako by byly uplynule roky studia k nicemu, kdyz si ted stejne musim doma sednou a naucit se to vsechno znovu a poradne. Takze pro me byla VS takovy odrazovy mustek k dalsimu studiu (a nemusi to byt studim na skole, staci osobne vzdelavani a seberalizace).

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: