Přidat odpověď
Otrávená prodavačka, s afektovaným hlasem, která mi dává najevo, že vlastně otravuju, mě dokáže spolehlivě nastartovat. Většinou reklamace vyřizuju v klidu a slušně, ale když se mi snažili naposledy v Deichmannovi vysvětlit, že sněhulky po měsíci a půl nošení ( ani ne denním) mají nárok na prošláplé paty, tak to jsem se už dost neudržela. Navíc se mi snažila vedoucí prodejny "vysvětlit", že dítě muselo ty paty odřít třeba při bobování. Tak jsem jí doporučila, ať zapátrá v paměti, jestli během toho měsíce a půl někdy ležel sníh. Což v letošní zimě neležel. Vedoucí ještě proceduru korunovala poznámkou, že je vlastně tak hodná, že mi vrací peníze. Na to jsem jí odvětila, že jí celkem nic jiného nezbývá, když prodávají nekvalitní zboží. Nevím, proč bych se měla cítit jako zloděj, když mi někdo prodá nekvalitní zboží a já chci peníze nazpátek.
Předchozí