Přidat odpověď
No a dle mého "skleníkové" (opakuji, že skleníkem v tomto kontextu mám na mysli pouze absenci školní docházky, nikoli normální život v přirozeném prostředí) dítě hendikep mít nebude (pokud ho nemá nezávisle na DŠ), jelikož se socializuje dostatečně a pro budoucí život vhodně(ji) mimo školu, načež s realitou všedního dne se setká nejpozději na VŠ nebo v pracovním procesu,
kdežto dítě socializované v prvních ročnících běžné zš pravděpodobně hendikep mít bude, jelikož mu hned v prvních letech školní docházky sdělili, že je na matiku blbé (ačkoli není, a mohlo tedy v pohodě vystudovat technický obor a kvalitně se jím živit), dále pokud nestihne psát diktát, je poněkud vadné a zaslouží si horší známku (a již navždy ví, že pomalejší znamená horší), a řada dalších nenápadných, protože obecně rozšířených, tedy defacto již "normálních" poškození, kterým by se mohlo vyhnout, kdyby se vyhlo klasické základce aspoň než si utvoří lepší obraz sebe samého a svých schopností.
Předchozí