Přidat odpověď
Dobrý den,
rádi bychom zareagovali na výše uváděné téma. K prvnímu bodu, za zboží objednané přes mimibazar neneseme žádnou odpovědnost. Prodej je z naší strany provozován pouze formou letákových kampaní a pomocí e-shopu www.nejlevnejsi-povleceni-zaclony.cz. Jsme zavedená česká společnost a oprávněné nároky reklamace řešíme zasláním jiného zboží, popřípadě vrácením peněz, viz. naše všeobecné obchodní podmínky. K druhému bodu týkajícímu se ztráty barevnosti při praní povlečení - při dodržení doporučených postupů nedochází ke kvalitativním změnám. Opět zdůrazňujeme, že si našich zákazníků vážíme a jednáme s nimi korektně, proto při uplatnění oprávněné reklamace zašleme jiné zboží, či vrátíme peníze. Útok na naše nízké ceny považované za "lákadlo" důvěřivých zákazníků považujeme za nešťastný. Naše trvale nízké ceny jsou výsledkem dlouholeté činnosti, kdy díky stovkám spokojených zákazníků jsme získali zajímavé ceny od dodavatelů a máme radost, že v této cenové hladině přinášíme výrobky svým zákazníkům. Netvrdíme, že nemůže dojít k pochybení z naší strany, nicméně stojíme si za svým, že zákazníkům, kteří vznesou svůj oprávněný požadavek na vyřešení vadně dodaného zboží, vycházíme vstříc a společně nacházíme odpovídající a uspokojivá řešení. Škoda, že zavedenou součástí zdejší mentality je skutečnost, že se dělíme s ostatními povětšinou jen o negativní poznatky, které nejsou vyváženy statistikou případů spokojených zákazníků. Napadá mě příměr televizních novin, během půl hodinky se dozvíte o tragických deseti nehodách na našich silnicích, což vede mnohé ke strachu do vozu vstoupit, nikdo Vám však již neřekne, že dalších x tisíc účastníků dojelo v pořádku. Děkujeme za možnost vyjádřit své stanovisko a přejeme krásný den.
Operační tým obchodu
www.nejlevnejsi-povleceni-zaclony.cz
Předchozí