Přidat odpověď
Dítě nadané nemám, ale umím si představit následující důvody:
- moderní výukové metody, které v dítěti "neubijí" veškerou touhu po vědění
- rozvíjení specifické schopnosti nebo dovednosti na profesionální úrovni
- přítomnost odborníků (např. psychologa) na rozvoj nadaných dětí
- spolupráce s rodinou na profesionální úrovni (tj., že učitel ví, o čem mluví)
- kolektiv podobně "postižených", tudíž tolerantních dětí
Požadovala bych:
- důraz na všestranný rozvoj
- aktivní spolupráci pedagogů na tvorbě dobrého kolektivu, snahu rozvíjet sociální dovednosti (tzn., ne že každé dítě pracuje celý boží den někde samo v koutku na svém, ale taky je někdy doba na spolupráci, týmové vyučování i zábavu)
- aby škola nebyla příliš výkonově zaměřená.
A vzdálenost - do 10 minut MHD.
Jsou to věci, které řeší v podstatě i každý rozumný rodič běžného dítěte. Výběr školy není jednoduchý nikdy.
Osobně mám ovšem u svého (běžného) dítěte jeden nepřekročitelný požadavek, a to je škola v místě bydliště. Myslím, že kamarádství dětí z jedné čtvrti, z jedné oblasti, nic nenahradí. Ale jak píšu - mám jiná východiska, než ty.
Předchozí