Přidat odpověď
Cimbur,
nebyla jsem extra nadaná....ale měla jsem zájmy o matematiku a přírodovědné předměty. Mám vystudovanou technickou VŠ (krajinné inženýrství, v podstatě stavby v krajině, vše, co se dotýká lesa, zemědělství a vodohospodářství), učím fyziku (mimo jiné), vedu kroužek Logik, dodnes dokážu trávit hodiny nad hlavolamy a logickými úlohami....
Z matematiky na ZŠ jsem žila ještě na dva roky na gymplu, tu schopnost myslet jinak už mi nikdo nevezme. I na VŠ jsem v tomto směru vynikala....
Mnoho z mých spolužáků skončilo na podobných oborech (jenom z oblasti ochrany a tvorby životního prostředí jsme 3 z 25), je tam několik programátorů (první PC jsme potkali až na VŠ, ale měli jsme k dispozici celou učebnu s počítači Ondra a IQčky, už v šesté třídě jsme uměli Basic, z t602, co jsem se na ZŠ naučila, jsem žila zase i na VŠ a učila to spolužáky, internet a mail jsem používala taky o pár let dřív a dodnes na trochu jiné úrovni, než většina mých vrstevníků, i když třeba na Lídu + 4 nemám, ale pro mě je to jen koníček, ne práce, takže asi nejsem na vrcholu svých schopností). Další spolužáci pak skončili jako ekonomové, právníci, lékaři, a jen asi dva kluci šli na průmyslovky a nešli na VŠ.
Ano, myslím, že ze všeho nejvíc v nás ta škola rozvinula chuť se matematice, informatice a přírodovědným oborům věnovat víc.
Předchozí