Přidat odpověď
úplně nesouhlasím - po dítěti sepořád něco chce, ale nechce se po něm, aby přemýšlelo, ani nad tím, co se učí, ani nad tím, k čemu a proč co dělá, včetně toho učení, nechce se po něm, aby mělo vlastní názpor, tense naopak potlačuje, na školách opravdu moc
navíc v zaměstnání člověk dělá - pokud má to štěstí - to, co ho baví, ve škole dělá to, co musí, v zaměstnání se věnuje něčemu až než vyřeší problém, ve škole mu zazvoní a ono má 10 minut na to, aby změnilo způsob myšlení i komunikace podle toho, jaký učitel a jaký předmět přijde, bez ohledu na to, že ho něco zaujal oa chtěl by ještě pokračovat, pochopitelně, doma už se mu nechce vracet se k něčemu, co bylo před pár hodinama - to jsou spíěš výjimky
takže podle mě škoal neučí práci ani na práci nepřipravuje, ničím, aspoň teda zákaldní škola
a že by škola učila pracovní návyky? určitě ne, v práci je většinou potřeba komunikovat, spolupracovat, naslouchat nápadům jiných a řešit spolu problém, ale ve škole každý dělá sám za sebe, napovídání při písemce jako pompc kolegovi není dovoleno časový plán je nevyhovující - co se děti učí pro život?
Předchozí