Přidat odpověď
Jak, mezi děláním úkolů a sezením u počítače je ještě spousta činností, které se dají dělat - s rodičema, nebo samostatně. Já zas nevidím důvod, proč by dítě nemělo mít čas jen tak nemuset být organizované a nedělat nic, nebo dělat něco, co ho zajímá.
A ono sezení u počítače taky nemusí být vždy ztráta času, záleží, co tam dítě dělá. Naše děti se třeba u počítače velkou měrou vzdělávají - v tom, co je zajímá. Vědomosti nejsou jen školní znalosti a počítač nerovná se hry.
Co se týče úkolů, u prvňáka jsou podle mne opravdu přehnané. Dítě se seznamuje s novým prostředím a hned třetí den stráví tolik času nad úkolem - naprosto hloupé. Ale já mám výhrady i ke způsobům výuky a celému vzdělávacímu systému, nejsem správný vzorek rodiče.
Předchozí