Přidat odpověď
Naprosto souhlasím. Vztekám se také, když dcera přinese domácí úkoly, zasedne a tři čtvrtě hodiny intenzivně dělá. Málokdo z dospělých si rád nosí práci domů. Nevidím naprosto žádný přínos v tom, aby v první třídě do nekonečna počítali denně 30 příkladů 2+3 atd., časem to byla násobilka. Pochopím, že když nějaké dítě má opravdu problém, tak je třeba jej řešit a cíleně procvičovat (ale nikoli rutinou). Bohužel jsme u její třídní také nepochodili. Na druhou stranu má učitelka i řadu dobrých vlastností a dcerka ji má ráda, takže o změně neuvažujeme.
Druhé dítě mělo naštěstí učitelku normální - u této by se sesypal po půl roce.
Domácí úkoly typu - zamyslete se proč něco nějak funguje (v přírodě...), zjistěte kolik je u nás hor vyšších než 1000 m, kdo by ten a ten ... Mi naopak připadají fajn a i děti je mají rády.
Předchozí