Z+2...hlavně to nezapomeň vysvětlit taky prvnňákovi, jak je jeho učitelka nemožná, náročná a jak odmítáš úkoly a jak tě škola musí poprosit, abys koupil dítěti pomůcky
![~:-D](/g/s/1.gif)
.
Máš vážně celkově zajímavé názory na výchovu a výuku.
Doporučovala bych nejdřív zjistit, jak to celé vůbec je, zda dítě nedělalo nějaké úkoly zbytečně navíc...a ono je vůbec nejlepší zjistit si vůbec víc o dané úče -jejím stylu výuky, metodice (i škole) předem.
Než si člověk koupí pračku nebo obyčejný telefon, přečte si reference, než svěří učitelce dítě, nezjistí si často nic
![:-)](/g/s/0.gif)
.
No, nicméně s tímhle tónem, cos tu nasadil, bych opravdu za učitelkou nechodila, přece jen je dítě na ní pár hodin denně naprosto závislé
![~;)](/g/s/2.gif)
a řešit se věci mohou i jinak, aspoň zpočátku, než člověk zjistí skutečný stav situace.
Ad úkoly - děti by asi nemusely mít od určité doby domácí úkoly, pokud by jich bylo ve třídě méně a dostalo by se individuální výuky a každému z nich a byl by dostatek času i na procvičování a upevňování znalostí.
Jinak pouze školní výuka - aspoň podle našich osnov - v první třídě běžnému prvňáčkovi fakt stačit nemůže - zvlášť třeba při 30ti dětech ve třídě.
A pokud chceš opravdu něco měnit - a máš na to, zkus skutečně reálně reformovat stávající školství od naprostého základu. Potřeba by to bylo. Jako první věc bych zavedla snížení počtu dětí ve tříd a změnu osnov a modernizaci metodik
![~;)](/g/s/2.gif)
.