Přidat odpověď
i ta učitelka má víc možností, může ho zaměstnat, aby neměl čas, může mu dát najevo, že ho chápe a domluvit se s ním na nějakým cíli, který je zvladatelný a který bude odměněný, to všechno jde, ale musí učitelka chtít a dcko být ochotný to aspoň zkusit, jsou takoví, kteří odmítnou, ale většina to zkusí, nepovede se splnit cíl, nevadí, zkusí se t příští týden, fakt to jde, ubývá poznámek, zleůpšují se známky, zlepšuje se vztah děcka k učiteli a naopak, jen na tom oba musí zapracovat a učitel musí být tím, kdo to začne, děcko ne
už proto by měla komunikace mezi školou a rodiči fungovat, u některých dětí ještě víc, aby byla možnost se domluvit třeba na takovým postupu
pokud chybí komunikace a škola se nechce snažit vícn než psaním poznámek, tak to nikdy lepší nebude, taková škola pak ale není dobrá a děcku dá dop života spíš to špatný než dobrý
Předchozí