Přidat odpověď
No - my hlavně narážíme na to, že pokud nemám info od učitele v tom smyslu, že mi řeknou - on dnes v této situaci pronesl to a to, což následně vyvolalo to a to - můžete to s ním probrat? - tak se nedozvím, co se vlastně stalo. A zpočátku to bylo tak, že někteří učitelé si tak nějak schraňovali tyto příhody a ve vhodný okamžik, kdy jim přišlo, že toho je příliš, vystartovali a šli řešit. A už to jelo - protože se muselo dopodrobna rozklíčovat každý jednotlivý problém a ono se navíc ukázalo, že tak, jak to podává učitel, tak přesně takhle to ani nebylo.
Ale jak říkám - u syna měla škola ochotu se tím zabývat, obávám se, že na střední škole ta ochota nebude a v pracovním procesu taktéž ne.
Ale je zase pravda, že syn už svůj problém přijal a pochopil a učí se, jak svůj problém skrýt - nevím, zda je to jeho výhoda nebo nevýhoda, ale on chce být schován v davu, tudíž jeho ochota pozorovat a učit se vzájemné komunikaci je veliká.
Předchozí