Přidat odpověď
Plakát je očividně dílem kvalitního PR zázemí (viz už jen kvalita fotky, ale celkový nápad), pro mne osobně tedy vyznívá trapně sexisticky, což asi nebylo záměrem. První věta budiž, to by mohlo být i sympatický, ve smyslu "máme strach, že selžeme," což je v politice zdravý. Bohužel druhá věta to dost kazí. Druhá věta má bejt volební výzva, ale autorovi nejspíš uniklo, že v postelovým kontextu to víceméně dává smysl "jsem sice nezkušená, ale prosím nezbavuj se mě," - že ženská je prostě dobrá v první řadě do postele.
Ale nalijme si čistého vína. Není to problém ČSSD a vůbec to není žádný extra případ, snad jenom kvalitou fotky a nápadem vynechat podobiznu politika s neupřímným, nadirigovaným "důvěru budicím" úsměvem a gestem. Předvolební billboardy se u nás vesměs dělají tak, že se těsně před volbami začne vymýšlet, co na ně vlastně dát, protože s výjimkou komunistů (a malých, programově vyhraněných stran typu Svobodných, pirátů atd.) bývají stranický programy naředěná kaše, ze který není moc co brát. I politický cíle typu zrušení zdravotnických poplatků se za program dají označit stěží.
A to celé není vůbec o billboardech, tam to jen vyvstane víc před očima, protože tam platí zásadě kdo víc a kdo křiklavěji. Volby se u nás dlouhodobě prodávají tak nějak jako Kostíci: "máme tu produkt, kterej nikdo zvlášť nepotřebuje (= straníci), momentálně ho musíme prodat a proto musíme nahonem vymyslet kampaň." Ovšem vzhledem k tomu, že přes slabou poptávku je zákonem zaručenej povinnej odběr, nejde o klasický získání trhu, jde o to, urvat z povinnýho odběru co nejvíc. Najatá PR agentura se řídi podle toho - je potřeba být viditelnější než konkurence - a přirozenej výsledek vidíte v úvodním příspěvku.
Předchozí