Přidat odpověď
Reklamovala jsem třikrát stejný telefon a byl to horor, ale Alza v tom byla celkem nevinně, protože to dávali do autorizovaného servisu a ten vždy po měsíci (téměř na den přesně) telefon poslal zpět s tím, že uvedená závada se neprojevila. Byla jsem už vzteky bez sebe, protože závada spočívala v tom, že nefungoval mikrofon, což bylo ověřitelné jedním zkušením telefonátem, místo toho jsem byla čtvrt roku bez telefonu. Vrátit peníze pro opakované reklamace mi nechtěli, protože dle zprávy servisu se nejednalo o poruchu, tudíž ani o reklamaci. Při posledním pokusu jsem přiměla zaměstnance pobočky, aby si z toho telefonu zkusili sami zavolat a ověřili, že není nic slyšet. Pak už to byla rychlovka. Ověřili, potvrdili, nechali si telefon a dobropisovali peníze.
Předchozí