Přidat odpověď
Žženo,
chodila jsem na normální sídlištní základku. Během těch osmi let odešli do pomocný školy dva žáci, protože nezvládali výuku. Všichni ostatní tu základku zvládli, někdo s dvojkama, někdo s trojkama, na druhém stupni měl třeba někdo i čtyřky, ale když budu brát ty, co odešli do zvláštní jako děti s "dys" poruchami, které by tam třeba nemusely, jsou to dvě děti z třiceti žáků ve třídě.
Dneska má nějaké "dys" polovina třídy jen proto, že taková možnost existuje, pořád se o tom mluví a je to "in".
Nevím jak ty, ale já si nemyslím, že během tří desetiletí vzrostl počet skutečně "handicapovaných" dětí, tudíž si musím myslet to druhé - že jde o kontraproduktivní aktivitu hyperprotektivních matek, které si nechtějí připustit, že by jejich dítě na něco nemuselo být nejchytřejší ze všech.
Předchozí