| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Blizka, dortik krasny, moc. Jak se vydarila oslava? Neradili starousi moc?~t~
Manzelovi drzim palce, at operace dopadne dobre a zbavi ho bolesti.
Stepanka to ma tezky, chudak. Jak v praci nesedi kolektiv, muze byt sebezajimavejsi a je to stejne na Ho... Je jeste mlada, aby ty slipky dokazala setrit. Pamatuju na neco podobneho, kdy jsem jako studentka delala brigadu v pekarne. Tam byla taky pekna drubezarna. Chodila jsem tam tenkrat pacovat i s ex. K nemu se chovaly uplne jinak, porad mu lezly do pr... no slepice jedna vedle druhe.

Molly, zrave dite zavidim. ja co uvarim, to vyhodim, pripadne sezeru sama ci dam psovy. Ale i ten je potvora mlsna. Garnule co ma k snidani zere pul dne. A kdyz mu vecer dam neco doma uvarenyho, je to pryc za 4 minuty, vcera jsme to merili. Musim jen decentne, neb kdyz to prezenu ci mu dam zbytky od nas, ma pak sracku.

S Rosi uz si rozumi mnohem lip. Mam dojem, ze vyrazne min kouse, uz jen olizuje. Ovsem Rosa ublizuje jemu. Tudle uplne z niceho nic vzala sutrak velikosti vejce a flakla ho s nim po hlave... Dostala poradnej vypras. On je nastesti OK.

Namornicek uz ma jmeno, Albert. I kdyz prarodice maji namitky, nejspis mu zustane. Nebudou to komolit ani na jedne strane oceanu a bude to malo rozsirene. Ceskej kram mi muze byt vite kde. Stejne bude vetsinou tady.
Zase jsem pro nej dostala od kamosky krabici oblecku, to bude fesak!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: