Heleno, já jsem zakládala tu diskuzi, kdy syn nemohl psát písemku, na kterou si nepřinesl sešit a dostal z ní automaticky pětku. To nepřijde jako šťastné řešení.
Na této škole ale jinak mají nastaveno, že zapomínání se sčítá a dostávají přes třídní důtku až po dvojku z chování, tak to bylo řečeno na třídní schůzce. Já s tím problém nemám, pokud tato pravidla znám dopředu. Jak se to provádí v praxi, nevím. Výše zmíněná učitelka se tím ale neřídí (pokud mu tedy k té pětce nepřidala ještě puntík za zapomínání
![:-)](/g/s/0.gif)
)
U dcery na gymnáziu to záleží na uvážení učitele a zahrnují to vždy do hodnocení svého předmětu. Tam už se fantazii jednotlivých učitelů meze nekladou, ale myslím, že to mají víceméně podobně jako ty.
Ani s jedním nemám problém, jen způsob jedna mi přijde poměrně krkolomný a administrativně náročný
![:-)](/g/s/0.gif)
a v praxi si ho tedy zatím neumím představit.