Přidat odpověď
Některé děti nezapomínají,ale rodiče jim konkrolují tašky a pomůcky, a je to tak dotažené, že nekteré učitelky dávají úkoly a požadované pomůcky na web, takže rodič to může zkontrolovat.
Syn zapomínal, podle mého názoru vzhledem ke kvantu úkolů a všeho možného ne až tak moc, ale zapomínal, a učitelka i zástupkyně do mne hudly, že to mám konktrolovat. Což mne osobně připadá kontraproduktiví. Takže maximum, co jsem dělala bylo, že jsem se zeptala, zda má všechno, zda si ro sám prošel. Hodně se zlepšil, mel přesně 1O zapomenutí za pololetí - ale psalo se zam všechno, úkol, učebnice, sešit, atd. I tak dostal napomenutí třídního učitele za zapomínání - kvůli těm deseti - ale nezohlednilo se, že si to hlídal opravdu jen on sám ani to, že se zlepšil. To mne na některých školách či učitelých sere nejvíc - že jspou takový ouřadové, vyhlásí, že od deseti zapomenutí je napomenutí třídního učitele, už je nezajímá, čí je to zásluha, že dítě nic nezapomene a co má vetší výchovný efekt - zda děcko naučit, že je to jeho starost, nebo zda je to starost matky.
Osobně se nebráním tomu za zapomínání dostat nejakou drobnou práci navíc. na doma.
Předchozí