| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Pokud s tím všichni(jak rodiče i žáci) na začátku souhlasí-pak není problém.Hlavně ve vyšších ročnících.

Ale zásadní průšvih vidím již na začátku školních let(první stupeň,první třídy).
Stačí jedna paní učitelka,která děti od začátku první třídy nevede ke "kontrole".
Pak na to doplácí děti,kteří hold nejsou puntičkáři.(Přeci jen první stupeň je pro většinu dětí velká změna).

Např.za nás si pamatuji,že paní učitelka napsala zápis na tabuli a děti si vše zapsaly do notýsků.Ona si je vybrala/či prošla třídu a všechny kontrolovala,zda mají vše zapsáno.Otázka pár minut.Když se odcházelo ze třídy,zahlásila- vše uklidit ze stolu i z lavice.Všichni i ti roztržití si vše dali to aktovek.
Tím měli na úkoly doma všechny pomůcky.A rodiče zpětnou kontrolu díky zápisům v notýsku,co přesně děti mají za úkol a zda si pamatují či né.A dítě mohli upozornit a vést k pořádku.
Takže na pořádnost byl "tlak" z obou stran-jak ve škole,tak z domu.(Jasný mluvím o rodičích,kteří fungují,že).

Proto mě nemile překvapilo,jaký chaos ve třídách dnešních prvnáčků a dalších nižších ročníku je nyní.
Komunikace s učitelkou vázne(není na ni žádné spojení a když se přijde do školy,nikdy nemá čas).Těžko pak rodiče vědí co a jak dítě má a nemá mít.Nemají možnost ze začátku dítě učit tomu,aby mělo vše v pořádku.
Největší šok,bylo pro mě zadání úkolu v notýsku,na který bych potřebovala překlad na fieroglyfy, Na mou otázku,co to jako má být bylo,že paní učitelka spěchala a tak to nestihl dopsat...Apod
Nebo kdy se zadání úkolu dalo vyložit různě.A samo dítě nevědělo,jak úkol splnit a druhý den donese špatnou známku.(Velmi demotivujíci pro malé děti.Začnou se bát do školy chodit a přestanou se snažit,vždyt vždy se něco najde co je špatně a pani učitelka(pro ně skoro bůh) se jen zlobí.Tak na co se snažit!!!
Nejprve jsem myslela,že je to chyba našeho dítěte,ale jak jsem později zjistila ostatní děti mluvily stejně.
Takže místo,aby učitelé sami ze začátku dětem vštěpovali základy pořádku, je tomu často naopak.Tak v tom dětem kolikrát dělají sami chaos a pak se diví,že to děti neumí a zapomínají.

Je to fakt těžké.A myslím si ,že bez kvalitní spolupráce mezi učitelkou/školou a rodičem se to děti nenaučí.A jak se k tomu nevedou hned na prvním stupni od začátku,později se těžko toto napravuje.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-7= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.