Přidat odpověď
Tak to já teď řeším, že u mého čtvrťáka je systém 1 věc - jeden puntík, 5 puntíků v jednom pololetí - napomenutí.
Začátkem roku si popletl při chystání den (překoukl se v rozvrhu) a získal 2 puntíky. Včera se mu rozbila aktovka cestou domů, večer jsme ji jeli koupit, máme to daleko a tak jsme přijeli až v 9 domů. Překládal si věci do nového a nechal na stole učebnici a sešit do jednoho předmětu. Takže má 4 puntíky... Teď je celý nervní, že to do konce pololetí nedokáže udržet. Není typický zapomínač, loni měl za celý rok 2 zapomenutí, ale mám obavy, že z nervozity se mu vrátí problémy s řečí (bojujeme s mutismem).
Já bych brala, kdyby paní učitelka tak nějak zhodnotila situaci, když vidí, že šlo "zapomenutí celého předmětu", proč mu nemůže dát puntík jeden?
Předchozí