Přidat odpověď
Gertrudo,
myslím si, že učitel pozná, který žák má s čím problémy a nenutí všechny děti, aby byly stejné a podávaly stejné výkony, což je tady něco jako mantra. Zvlášť v té první a druhé třídě, kde je na to poměrně dost prostoru, protože vlastní učivo je ještě lehké a v porovnání s dalšími ročníky je ho relativně málo.
Takže pokud si povšimne, že je Pepíček v něčem pomalý nebo extrémně roztěkaný, bude se pak snažit např. ve spolupráci s rodiči tomu Pepíčkovi pomoci.
Mně to mávání papíry vadí hlavně proto, že tím rodič dává hned od začátku učiteli najevo, že je vlastně poloviční idiot, který by bez papíru nepřišel na to, že má žák s něčím problém. Jako učitele by mne to nejspíš i urazilo.
Ono totiž v té první třídě ještě o nic nejde, nikdo žádné extrémní výsledky od dětí nečeká, takže není důvod, proč nenechat učiteli prostor na to, aby si své žáky ohodnotil a posoudil sám a v případě, že bude mít podezření na jakékoli "dys" nebo cokoli jiného kontaktoval rodiče, aby se o tom s nimi poradil a zkoordinovali další postup.
Předchozí