Přidat odpověď
Delete, mně to přijde strašný, co by všechno měli ve škole s takovým dítětem zvládnout. Nechodí takové děti do školky? Nemají odklady, přípravné třídy? Když nastoupí třeba skoro v osmi do první třídy, už by mohly být dostatečně připravené na život v kolektivu a plnění si nějakých povinností. To už musí být hodně zdravotně postižený jedinec, který potřebuje takovým způsobem, jak popisuješ, civilizovat ještě ve škole. Pokud dítě není tak vážně nemocné - viz vpodstatě se jeho porucha neprojevuje, nerozumím, proč má mít IVP. Na co? Aby se suplovalo něco, co by měla zajistit rodina? To, že mají být součástí IVP pochvaly a povzbuzení mi přijde už úplně padlé na hlavu. To jako není normální všechny děti chválit,nestresovat víc než je nutné, že je to vypíchnuté jako individuální přístup? Znám spoustu dětí, pro které je řev stresující a nikdo kvůli tomu s nimi netráví čas v počítačové učebně apod. IVP se dnes dává jak housky na krámě. Proč má ivp dítě, který, jak sami rodiče řeknou, školu díky inteligenci zvládá dobře? Nebo, co jsme za společnost, že pomalu v každé třídě je pět postižených dětí? IVP se přece dává na základě míry postižení nebo ne?
Předchozí