albo,
to je dost děsné. Dlouhé a krátké slabiky nešly u mě ani těm nejšikovnějším, to je něco, co chce čas, takže jsme chvíli trénovali, pak to v tichosti opustili a vrátíme se k tomu později. Vlastně teď, když už umí rozlišit A a Á, tak by jim to mohlo jít lépe, během dvou týdnů vidím docela skok, takže zkusím znovu zařadit.
Ale ani by mě nenapadlo z toho psát test a dávat známky
.
Já jsem ještě nedala ani jednu a ještě se nějakou dobu nechystám, dávám razítka, pokud dokončí úkol a dodržují při tom pokyny, vlastně je to jen oznámení "k tomuto už se nemusíš vracet". Do ŽK teď budu psát slovní hodnocení, děti si dneska prohlédly skoro vše, co minulý měsíc dělaly, rozdělily si na hromádky, na jednu daly, co se jim dařilo a bavilo je, na druhou to, co bylo těžké nebo je nebavilo, na poslední ten zbytek...a pak si v ŽK vybarvily smajlíka (4 smajlíci, ode mě popsaní jako super - fajn - šlo to - mohlo to být lepší), měly hodnotit hlavně to, jak se jim dařilo a jak vnímají ten uplynulý měsíc...
Uf, omlouvám se, že jsem se tak rozepsala, ale úplně mi zatrnulo, já tenhle přístup (hezky tvrdě do nich) nějak nedávám
. Teda v tom učení, na chování jsem pes a moc se s nimi nemazlím, i tak je to stále spíš krocení divé zvěře
.