Přidat odpověď
omlouvám se za vsuvku, ale proč do třetí třídy je to OK a ve čtvrté už ne?
ptám se ze dvou důvodů, jednak u nejstaršího syna, který měl 5. let na ZŠ furt stejnou pí učku, která teda byla dost děsná sama o sobě... ale ve čtvrté třídě se to ještě dost umocnilo.. právě často dopravázenou větou, jste už ve čtvrté třídě...
a taky proto, že mám dceru s ADHD a pas v normální třídě, teprve v první a velice se snaží, ale ve třídě je 27 dětí, u nás to jinak nejde, specka tu není a ISP zatím teda fakt nemáme. Vybrali jsme velice dobře pí učku a budu doufat, že si děti nechá pět let a ne tři, ikdyž i ty tři dobrého přístupu, by měly dcerku dostatečně namotivovat.
Jestli má nějaké dys zatím nevíme - je levák se skříženou lateralitou, takže převděpodobně k tomu ještě něco vypadane, ale ukáže se to časem. Takže se mi taky může stát, že se změnou pí učky.. nebo čtvrtou třídou budu muset ISP u dcery řešit.
Mimochodem teď diagnostiovali našemu 12ti letému dysgrafii, která když to vezmu zpětně, se právě začala projevovat na konci třetí a pak ve čtvrté třídě. Do té doby psal slušně.. od té doby neskutečně hrabe a já ho furt morduju a snažím se přimět k tomu, aby to bylo čitelné, alespoň diktáty, protože teď je v sekundě na gmynáziu a z dvou posledních diktátu donesl 4a 5 váhy 4 (tedy se započítává 4x) a to prosím neměl ani jednu gramatickou chybu.. ale tak hrabe.. občas zapomene háček, a vypadá jako u, nebo o, n jako v, k jako l.. a tak bych mohla pokračovat. Takže teď vyřizuju ISP, aby měl na diktát buď více času a mohl psát čitelněji, nebo ho jen doplňoval.. takže zakladatelku chápu, ale jinak bych se zeptala nekonflikně pí učky.. proč mu pětku dala.. třeba fakt prostě nebyl x krát na příjmu, ikdyž ve třídě s 8 děti, jsou tam asi děti s poruchou učení, bych předpokládala, takže by se jim měli věnovat více než ve třídě s 30.
Předchozí