Ronnie - v případě zakladatelky to bude opravdu problém, protože rodiče zjevně odmítají spolupracovat, což je pochopitelně špatně.
Dítě lze úspěšně integrovat skutečně pouze v případě, že funguje trojúhelník DÍTĚ - ŠKOLA - RODIČE, protože pokud nefunguje, nelze toho moc dělat ani u dětí standardních.
Učitel, který nafasuje nestandardní dítě do třídy, má mít o to méně žáků, dítě má mít asistenta a výuka nijak narušovaná být nemá - tedy nijak zásadně.
Mezi běžnými dětmi se taky vyskytuje poměrně dost narušitelů bez papírů na hlavu a téměř v každé třídě je nějaký exot
Dítě s postižením do třídy patří, pokud to vyhovuje jemu samotnému, což je základ, a pokud to vyhovuje všem ostatním.
Děti by měly vyrůstat s tím, že i nenormální se smí pohybovat v normální společnosti, tedy i ve třídě...