Přidat odpověď
Len, integrace je fajn, pokud to má nějaký smysl. Když tvému dítěti stačí koutek, kde bude mít svůj klid a asistenta, který pomůže, takže dítě nebude obtěžovat zbylé děti a nebude narušovat výuku ostatním, tak proč ne.
Podle toho, co psala zakladatelka, nevím, zda by asistent nějak zásadně pomohl. Pokud to dítě má limit někde v první či druhé třídě, pak pro něj stejně vzdělávání v ZŠ bude jen zátěž. A podle mě zbytečná.
Já si prostě myslím, že by se mělo hledět nejen na potřeby toho jednoho dítěte, ale taky na ty ostatní děti. Proto by mělo být nějak nařízeno, aby dítě dostalo asistenta a pokud i s asistentem bude výuka neustále narušovaná, mělo by dítě přejít do školy praktické (navíc už to má i doporučené odborníky).
Mně nejde do hlavy, jaktože neexistuje nějaký systém, který by zajistil, aby se dítě vzdělávalo na typu školy, který je schopné zvládnout. Vůbec nechápu, k čemu je dobré, aby prolezlo ZŠ s pětkami, aniž by z toho vůbec něco mělo. ..a to nezmiňuju, že to bývá náročné i pro ostatní účastníky vzdělávacího procesu.
Předchozí