Mě se naopak ten model, co psala Len líbí. Však její syn neodpočíval ve škole denně, ale jak psala jednou za 14 dní. Jen mě zajímá - jak to pak bylo s učivem, co "prospal"? Doplnil si ho? Kdy, s kým, jak a kdo zkontroloval, že ho má doplněné a umí ho?
Mě se i líbí přístup ke zvládání výuky, jak to má dcera na gymnáziu - nikdo nekontroluje, zad máš učebnici, či sešit nebo snad zápisky v něm, ale kontrolují se znalosti, kdy a jak si k nim dospěl je tvoje věc.
Ale je logické, že žáci se v čase vyučování chtějí dozvědět co nejvíc, pokud by jim ten čas ve škole někdo znemožňoval informace přijímat, asi by moc rádi nebyli. Byl by to pro všechny celkem zbytečný čas, to můžou radši všichni ve třídě spát a výsledek, který si odnáší z hodiny by byl stejný.