Eržiko,
tak na přijmutí toho faktu mou osobou bohužel nezáleží ... ale je to velmi sympatické řešení ... škoda, že přijmutí tohoto faktu nepřistoupí většina pedagogů. Ale zase mi neříkej, že i tady nejsou nějaká pravidla, které by měl žák během školního roku zvládnout, protože v tom případě by se mohlo stát, že třeba ještě v páté třídě nebude umět násobilku a s tímto handicapem mu bude unikat jiná látka, která na tu násobilku logicky navazuje ...
A tam, kde to to takto funguje, tam bych chtěla, aby se mé děti mohly vzdělávat ... o takové škole v mém okolí nevím, takže nám nezbyde nic jiného, než přistoupit na pravidla a učit se danou věc v době, kterou uzná za vhodnou daný pedagog.
A pokud tyto pravidla přijme X žáků, ač se jim to také moc nezamlouvá, měli by je tedy přijmout všichni - nebo téměř všichni. Vím, že jsou děti s individuálním výukovým programem.