Susu smyslem dobre integrace je predevsim to, ze se dite zacleni do spolecnosti, nauci se samostatnosti a bude jednou pracovat treba v zahradnictv, misto aby pobiralo davky, vis - proto je pro stat vyhodnejsi na postizene deti prispivat ve forme dobrych asistentu kdyz jsou male, bohate se mu to pak vrati.
Nikdo nemuze rict, jak by se tomu chlapci darilo s asistentem, kdyz ho v tom skola/skolsky urad/rodice nechaji machat samotneho. Cely system v CR je spatne nastaven.
Deti s DS a podobnymi diagnozami se nauci cist a psat v hodne pripadech, jen pozdeji. U dcery ve tride (8 let) je holka s LMR, psat zacala nedavno, pocitat jednoduche veci umi, jednou muze pracovat a bydlet sama, protoze se ji odmalicka dostalo pomoci - kterou tenhle kluk nedostal.
Muj syn ma MR, ja tedy zvolila specku a musela jsem o ni bojovat, protoze jich je malo, hodne specialnich skol pro mirne a stredni postizeni se zrusilo.
Individualni ucebni tempo a neznamkovani je tady nastesti vsude, davat diteti s LMR ctyrky a petky je teda uplne padle na hlavu
, vozickari maji petky z telocviku?